Управление на продажбите и мърчандайзинг

Faculty
Център за магистърско обучение
Duration
1 година; 1.5 години
Language
Български
Mode of study
Редовно

Специални дисциплини:

  • Маркетингови анализи
  • Маркетингов мениджмънт
  • Потребителско поведение

Специализиращи дисциплини:

  • Управление на продажбите
  • Управление на взаимоотношенията с клиентите
  • Дистрибуционни практики и решения
  • Стимулиране на продажбите (изборна)
  • Интернет продажби (изборна)
  • Креативно мислене
  • Информационни технологии в продажбите
  • Търговска логистика и мърчандайзинг
  • Продажбено поведение
  • Магистърски семинар

Очаквани знания и умения, след придобиване на квалификацията:
Студентите придобиват познания и умения в управлението на продажбите във фирмите, могат да използват знания за стимулиране на продажбите. Създават се умения за креативност в управлението на продажбите и по-добро познаване на поведението на клиентите.

Възможности за професионална реализация:
Завършилите магистърската специалност “Управление на продажбите и мърчандайзинг”, с образователно-квалификационна степен “магистър” по икономика, специалист по продажби, се реализират като: мениджъри покупки/продажби; ръководители на отдели по продажбите; мениджъри по логистика; ръководители на отдели по дистрибуция; търговски агенти; търговски помощник; търговски представител; търговски пътник; консултант (промотьор) продажби; дистрибутори; търговски сътрудници и др.