Дигитални медии и ПР

Faculty
Факултет "Управление"
Duration
4 години
Language
Български
Mode of study
Редовно

Специални дисциплини:

  • Дигитални маркетингови изследвания
  • Основи на дигиталните медии и ПР
  • Поведение на потребители и публики
  • Брандинг
  • Регулация и етика на дигиталните медии и ПР
  • Създаване и управление на съдържание
  • Социални медии
  • Управление на корпоративните комуникации
  • Маркетингови анализи в дигиталните медии и ПР
  • Дигитален ПР: стратегии и практики
  • Интерактивен дизайн и приложно програмиране
  • Иновации и дигитална информация

Очаквани знания и умения след придобиване на квалификацията:
Изучаваните учебни дисциплини включват всички ключови компоненти на маркетинга като: дигитални маркетингови изследвания, брандинг, социални медии, поведение на потребители и публики, управление на корпоративните комуникации, основи на дигиталните медии и ПР, онлайн предприемачество, дигитален ПР. Допълнителен фокус се поставя върху придобиването на практико-приложни умения и компетенции за управление на маркетингови проекти в дигитална среда.

Възможности за професионална реализация:
Специалността получава широка подкрепа от бизнес организации в страната и чужбина. Това е гаранция за успешна реализация на пазара на труда или предпоставка за стартиране на успешен собствен бизнес. Тези длъжности са свързани с цялостната маркетингова дейност на фирмите и организациите - категориите длъжности са:

  • Медийни специалисти
  • Специалисти продажби
  • Маркетингови анализатори в дигиталната сфера
  • Специалисти маркетинг и реклама
  • ПР агенти
  • Рекламни агенти